Turbomamma<3<3<3 Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Jeg skal snart i veien til by´n og kjøpe til pappa´n i huset og pappa´n min.. Noen gode tips, eller skal jeg bare falle for det same old same..?
Gjest Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Her går det i såpe og sjokolade... Nokså tradisjonelt og enkelt altså. Synes ikke det trenger å være så alvorlig, det viktigste er vel å vise at man setter pris på dem? Koselig når barna lager kort.
*Lissi* Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Sambo kjøpte seg frakk i dag. Skal betale halvparten i Farsdagspresang:-)
fox`y Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Til mannen min så har jeg kjøpt et rbk krus og gavekort på j & j, så har gutta tegnet, å vi har laget kort:) han er på sjøen da så får d når han kommer hjem, veit ikke når d blir da men hehe. Pappan min får en stor blomsteroppsats og gavekort på J & j
Gjest Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Jeg har kjøpt gavekort til kino og teater. Kino til pappaen i huset her der vi skal gå hele gjenget.
erteposen + 4 Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Vi er vel litt kjipe der, men vi kjøper ikke gave til far/morsdager. Gutta har malt et bilde, og skrevet et dikt til sin far som var morsomt og vakkert. I morgen tidlig står vi opp og lager god frukost som spises i sengen, og så har vi laga sjokoladekake som skal spises senere. Nå skal vi ut å plukke en høstbukett. He, he..det høres jo ut som en rimelig kjip feiring kanskje, men far selv vil ikke støtte handelstanden i pushingen av farsdagsgaver og da må vi nesten respektere det.
Koseklompen Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Kjøpte Blu Ray dvd, Gladiatoren, Collectors edition. Gladiatoren er en av mannen min sin ultra favoritt film..
Fire småtroll Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 Den nyeste Pondus boka, han er egentlig ingen stor fotballmann, men digger guttehumoren i Pondus. Har blitt en årlig tradisjon med Pondus til farsdag, han kan ikke få noe annet for han gleder seg til den boka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå