Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 jeg klarer ikke mer, jeg er så lei av å være redd hele tiden for sykdommer osv, jeg går i behandling men å fokusere på angsten hele tiden gjør meg helt gal, får rare symptomer i kroppen hele tiden og jeg er konstant redd for å bli kvalt , dø osv.. Jeg klaarer ikek dette, værsåsnill noen gi meg styrke! fjern den ekle klumpen i halsen min
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Jeg vet veldig godt hvordan du har det. For meg hjalp det med et miljøskofte, myyyye prat og jeg tvang meg til legesjekk. Ble også gravid etter en stund, noe som hjalp mye i mitt tillfelle! Har du prøvd ulike typer terapi?! Tankefeltterapi?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg,men ville bare si at vi er flere i samme situasjon. Det innlegget ditt kunne like gjerne vært skrevet av meg - det var nesten litt skummelt å lese at noen har det så likt som meg. Hvis du har lyst på kontakt - noen å dele alle de forferdelige tankene og angsten med - så si gjerne ifra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå