Gå til innhold

HELT alvorlig, dere ørner!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan begynte dette??

Jeg ler meg forderva!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke, jeg bare kasta meg på bølgen etter å ha fått noen ørne-svar selv, ler så jeg griner...

 

Tror det begynte med at noen hysteriske høner sa til en dame at ørna kunne ta ungen hennes om den sov ute i vogn....

Skrevet

Hahahhahaha, ja det er jo veeeeldig vanlig!

Skrevet

Legg forresten merke til hvor mye kjeft dama får for å la ungen ligge ute i vogna. Som om det skulle være noe galskap hun fant på helt av seg selv.

Skrevet

Hahahaha, nei dette var dagens!! Eller ukas!

Herlig, tusen takk for linken!

Tenk å la en baby sove ute på sin egen terasse! Galskap. HEEELT enig med de som ville koble inn barnevernet på denne!

Nå hiver jeg meg på ørningen jeg også!

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...