Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Hvordan begynte dette?? Jeg ler meg forderva!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Jeg vet egentlig ikke, jeg bare kasta meg på bølgen etter å ha fått noen ørne-svar selv, ler så jeg griner... Tror det begynte med at noen hysteriske høner sa til en dame at ørna kunne ta ungen hennes om den sov ute i vogn....
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Hahahhahaha, ja det er jo veeeeldig vanlig!
_Løvemamma_ Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 http://www.barnetmitt.com/forum/thread/140918035
_Løvemamma_ Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Legg forresten merke til hvor mye kjeft dama får for å la ungen ligge ute i vogna. Som om det skulle være noe galskap hun fant på helt av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Hahahaha, nei dette var dagens!! Eller ukas! Herlig, tusen takk for linken! Tenk å la en baby sove ute på sin egen terasse! Galskap. HEEELT enig med de som ville koble inn barnevernet på denne! Nå hiver jeg meg på ørningen jeg også! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå