Gå til innhold

Andre som har hatt mensensmerter gj. hele sv.skapet, og som har en økning av dette nå som det nermer seg??


latskaus

Anbefalte innlegg

Bare lurer. Er førstegangsfødende, og føler virkelig at det driver å forberedes der inne om dagen. Har hatt sånne vondter hele tiden, men har blitt sterkere og mye mere siste dagene. Flere som har det sånn/har hatt det sånn? Og, kan dette være tegn til noe mon tro?

Hilsen tenker'n/grubler'n ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det på akkurat samme måte. Regner med at det betyr at det begynner å nærme seg, men dagene går og ingenting skjer. Veeeeldig utålmodig nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet akkurat hva du mener:) jordmor sa til meg at det kunne være modninigsrier.. så da satser vi på det, og krysser fingrene for at babyen kommer ut hvert øyeblikk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på denne. Ikke akkurat sinnsyke menssmerter, men de er definitivt vondere nå enn tidligere i svangerskapet, ja. Prøver å si til meg selv at det kan ta lang tid enda..... Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg hatt over en mnd nå... Begynner å bli utrolig slitsomt!

11 dager igjen til termin dato.

Noen ganger kommer takene som er smertefulle nesten regelmessige noen timer, så gir de seg..

Er nok modning, men begynner bli lei det. Sover nesten ikke på natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, når tid har dere termin? Jeg har ikke før 24 nov, så regner egentlig med at jeg skal gå HVERTFALL til da! ;o)

(håper så klart det skal skje litt før men..sånn, en uke eller noe før, hehe)

Godt å høre det er flere som har det sånn her om dagen da. Nå slipper jeg sitte å lure på alle verdens vondter!

Er noen av dere 2 gangs forresten? Isåfall, har dere hatt det sånn før også? Har hørt om de som kjenner det godt i korsryggen samt mensmurringer, også har det startet noen dager etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 2 gangs ja og hadde det ikke slik med nr 1. Men nå er det ille, jeg som har hatt det over en mnd. Takene kommer som menssmerter nedest i magen og stråler ut til ryggen. Er så vondt at jeg må puste meg igjennom dem til tider. Er slitsomt i lengden, så den lille kan bare komme nå... som sagt, 11 dager igjen til dato så er jo innenfor termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...