Gå til innhold

Hvor mange dager igjen lørdag 7. november?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 1.. altså termin i morgen! Men det skjer nok ikke så fort..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooo spennende Rina! :)

vi har ni dager igjen. :) men har snakket til småpiken, og sagt at hun godt kan komme ut på fredag, for 13 er en fin dag å bli født på! :)

Skrevet

Jeg har 4 dager igjen, men skulle ønske han kom ut i dag.. For mannen har bursdag 12aug, snuppa 12 mars og jeg 7. sept, så hadde passet så fint at lillegutten ble født på den 7 han å:) hehe

Skrevet

17 her. Drømte at vannet gikk i natt, var irriterende tørt i senga da jeg våknet, gitt... Hehe, må vel bare smøre meg med tålmodighet noen uker til :-)

Skrevet

En mindre enn i går, altså 4... Og etter en urolig natt med magesmerter (og da altså Magen - magen), kjenner jeg at jeg er litt matt i dag. Gah...

Skrevet

20 dager og lungebetennelse her :o håper jeg blir superovermega fort frisk så jeg kan føde!! :))

Skrevet

25 dager og snart offisielt fødeklar:o)

Skrevet

21 dager igjen her.. og med så jevne og vonde kynnerer.. kan jeg ikke skjønne hvordan jeg skal overleve rier!!

Skrevet

54 dager igjen. Har altså termin på nyttårsaften, så håper på han kommer den 55 dagen ;o)

Skrevet

22 dager igjen... Og jeg er veldig fødeklar nå !! Alt er bare tungt og jeg er såå lei av denne store magen! :\ off ,,, Meen han kommer vel når han er klar for det ;-)

Skrevet

Jeg har 6 dager igjen, termin 13.11. forige gang jeg var gravid fødte jeg på termin 26.11. så storebror håper at mamma skal føde før den 26 så det ikke blir lik bursdag.... Går med masse kynnere men det har jeg jo gjort en laaang stund og ingen tegn til fødsel her........ Hadde jo vært fint å født i morgen da. FIN FAESDAGS GAVE DET HE HE

LYKKE TIL ALLE SOM SKAL FØDE

Skrevet

15 dager her:-)

Skrevet

Hei Rina, og alle andre fødeklare.

Jeg har også termin i morgen, men virker ikke som noe er på gang ennå. Drar på shopping nå og håper det setter igang litt action i magen.

Skrevet

Jeg har termin idag! =D

Men det tar nok noen dager til før h*n kommer ut,

ingen tegn enda..:)

Er såååå spent!

Skrevet

Jeg har menstermin i dag, og ul-termin om 8 dager.

Ønsker så gjerne at den lille skal komme nå.

Skrevet

15 dager her + dagene etter termin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...