Gå til innhold

Like lytt i alle rekkehus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si at jeg gruer meg litt til å flytte i rekkehus pga det.... men håper at det ikke er like lytt alle steder. Skal flytte til Slattum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i tomannsbolig/rekkehus.. hører ikke naboene i det hele tatt, aldri hørt noe gjennom veggen. Merker ikke vi har naboer engang, unntatt hvis vi treffer dem ute da..:)

Boligen er fra 2007 da, så det kan jo ha noe å si. Veggene er av gipsplater, det er isolert og det er brannvegg mellom boligene.

Skrevet

det hørtes genialt ut. Disse boligene er fra 60 tallet. Innbiller meg at det er sykt lytt, men håper ikke dte.

Skrevet

har bodd i rekkehus fra 60-tallet. det var veeeldig lytt, både inne i huset og mellom husene. Flyttet etter bare kort tid..

Skrevet

Vi har fra 80-tallet, ikke noe lytt her. Vi hører når den ene naboen lukker igjen ytterdøra, det er alt.

Skrevet

det er det jeg er redd for :-/

Skrevet

Vi bor i rekkhus/blokk. En liten blanding, hehe. Vi har naboer på begge sidene. De på ene siden hører vi ikke noe fra, men de andre derimot høres. De har 4 barn og er to voksne, hele den familien roper og gneller til alle døgnets tider. Men hadde de brukt vanlig innestemme så hadde vi nok ikke hørt de heller.

Veldig ubehagleig å høre voksne mennesker skjelle ut hverandre å barna. Da snakker vi om stygge ord.

Leilighetene er bygd på 70-tallet.

Skrevet

Vi bodde i endeleilighet, og hver eneste jævla fredag spilte naboen Eric Clapton, høyt, samme skiva hver gang... Gud så lei jeg ble av Clapton. På sommern orka vi ikke ha verandadøra oppe, eller sitte ute på fredagskveldene pga dette. Nå bor vi i enebolig, og jaggu er det deilig:)

Skrevet

Må legge til at vår leilighet ble bygget på slutten av sekstitallet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...