Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Går alle bevegelser til babyen under det vi kaller spark?? Selv om det bare kjennes ut som den snur og vrir på seg, det er jo heller få direkte spark nå, i uke 20-25 var det mer det jeg vil kalle spark... .Hvertfall her, det kommer noen kanoner i ribbeina avogtil men..
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 jeg kalte alle spark, hehe. men på slutten så var det ikke noen spark da, men som du sier at jeg kjente babyen snudde på seg. fikk skikkelig sug i magen av ogtil
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Jeg kjente kun "spark" på slutten... men lege og jordmor kalte alt spark selvom det kun var hun som vrengte på seg:) Så lenge det er liv hadde jeg vært lykkelig:D Savner litt de koselige, kansje litt vonde av og til, akrobatiske øvelsene jeg hadde i magen en gang:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå