Gå til innhold

bevegelsene til babyen.... ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Går alle bevegelser til babyen under det vi kaller spark?? Selv om det bare kjennes ut som den snur og vrir på seg, det er jo heller få direkte spark nå, i uke 20-25 var det mer det jeg vil kalle spark... .Hvertfall her, det kommer noen kanoner i ribbeina avogtil men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kalte alle spark, hehe.

men på slutten så var det ikke noen spark da, men som du sier at jeg kjente babyen snudde på seg.

fikk skikkelig sug i magen av ogtil

Skrevet

Jeg kjente kun "spark" på slutten... men lege og jordmor kalte alt spark selvom det kun var hun som vrengte på seg:) Så lenge det er liv hadde jeg vært lykkelig:D Savner litt de koselige, kansje litt vonde av og til, akrobatiske øvelsene jeg hadde i magen en gang:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...