Gå til innhold

Fy faen, det er ikke lov å ha så uflaks ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to voksne og 4 barn. Derav 3 i risikogruppa. For 1 1/2 uke siden vaksinerte jeg og ungene oss. I dag blir tuppa mi på to år syk. Ser det først på almenntilstand hennes og deretter kom feberen. Pratet med legevakten og de ba meg avvente til i morgen. Knapt 1,5 timer senere, stiger feberen til over 40, og hun sliter med pusten. Hiver meg på tlf og ringer igjen legevakten. Får beskjed om å komme og bare løper ned med jenta på armen. Konklusjon: svineinfluensa, og han var nesten 100 % sikker uten testen... Er så lei meg og redd for unga mine, de er jo i risikogruppa. Og i tillegg mistet jeg et familiemedlem pga svineinfluensa for 3 uker siden. Det gjør meg ikke mindre redd.... Vet ikke hva jeg vil med dette, men måtte bare få det ut. er det mulig å ha så uflaks da, vaksina rakk ikke å virke og vi var av de første i kommunen som fikk vaksine ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare sende en klem og si at det går bra.

Dette skal gå bra!

Store klemmer fra

Skrevet

uff da..Så fryktelig..:( Men det går helt sikkert bra!

God bedring til jenta di! Hvor gammel er hun da?

Stor klem fra meg!

Skrevet

Vil bare ønske god bedring. Her er vi flere som har/hatt det. Og det som jeg syntes er så rart er hvor forskjellig den er på de forskjellige.

Får håpe det slipper fort på henne :-)

Skrevet

God bedring til minste jenta di. Mange gode tanker fra meg. Håper dette slipper fort .

Skrevet

Tusen takk alle sammen:) Dette må bare gå bra... er livredd.

Og natta har vært forferdelig. 40,5 i temp,umulig å få ned omtrent, smerter i kroppen, feberfantasier i våken og sovende tilstand, dårlig almenntilstand og har skreket stort sett i hele natt ;(

Skrevet

Hun er 2 år...

Skrevet

Uff da!

Det går sikkert bra med datteren din skal du se=)

Datteren min på 4 har vært syk i 5 dager og de to første dagene var fæle. Feberen var ikke under 40 og hun var helt kaputt. Men var jevnlig på tlf med legevakten og det var betryggende. Nå er hun i bra form, kun litt hoste.

God bedring ti jenta di:-)

Skrevet

krysser fingrene - det går nok bra!

Skrevet

huff huff:/ god bedring til lille pia di, xxx fingrene å håper hun kommer seg fort.

hvilken risiko er hun under?

Begynner å bli litt bekymret jeg å nå, mine er ikke vaksinert,å begge har astma.

Skrevet

Gi henne Tamiflu, det hjalp fort her da sønnen min fikk det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...