LinnisR83 Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 andre bilister om at det er kontroll. Kult at dere gjør det på motorvei og hovedveier, men tenker dere ikke på at det kan redusere ulykker i tettbebyggede strøk? Har 2-3 stk (hun ene faktisk kona til en kjent fotballspiller) som kjører som svin her i gata, og kan lett meie ned hvem som helst, når som helst. Ville gjerne at de skulle bli tatt i kontrollen i dag. Men neida. Folk som kommer kjørende, blinker med lysene for å advare at de må senke farten pga kontroll. Skjønner man ikke at slike mennesker må bli tatt for at de skal skjønne alvoret?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg blinker bare dersom en som kommer mot meg mangler lys i fronten. Og det har ikke med advarsel å gjøre, men sikkerhet for alle. Syns faktisk at de som råkjører bør bli stoppet og bli tatt for det de gjør.
LinnisR83 Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Jeg blinker for ørnen. Helt enig, annie 1.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 så du tror seriøst at en rik fotballfrue bryr seg om en bot?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Tror DU at hun bryr seg mer om de "snille" i gata?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Typisk mannfolk, råkjørere og ørner å blinke for advare mot kontroll. Samme ulla hele gjengen.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Samme som den derre helvetes reklamen på tv, hvor de begynner med " 8 av 10 kjører i dag over fartsgrensen" (eller noe slikt).. "ja," tenker jeg. "Dette må jo være for trygg trafikk!" Men neida, de fortsetter med "Hvis du sender radar til ****, kommer det automatisk opp melding når det er kontroll nær DEG!" Det hjelper jo på å få ned ulykker.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #9 Skrevet 7. november 2009 De holder ikke kontroller inne på et boligfelt da, om det er der du bor?
prekæs Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Er litt delt i meningen her. Å blinke med lysa for å varsle kontroll, kan jo også redde liv. Jeg blinker kun hvis jeg ser dyr langs vei eller for å varsle møtende sjøfør om at veska står igjen på taket etc. Så ett skilt med "fare for radarkontroll" i Tyskland for noen år siden. Vi syns det var morsomt og unødvendig da, men skjønner vel det preventive nå.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 HI: Har du tenkt på at det kan redusere ulykker i tettbyggede strøk om du blinker med lysene for å advare andre, selv om det IKKE er kontroll?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå