:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 altså er det meningen at man skal gjøre noe når folk tagger en til notatene sine på FB? hva er greia egentlig?
thea - M har gull i gulping Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Dette har jeg aldri skjønt helt.. untag deg eller noe:P Vet du hva som er drit irriterende når folk du ikke kjenner så godt driver å tagger deg i sånn ''hva er ditt beste minne med meg'' CARE
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 hehe.. ja ikke sant. jeg ble bare sittende som et spørsmålstegn og lure på hva som var den sosiale koden... hehe
thea - M har gull i gulping Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Hehe, det er sikkert bare sånn nerdeting:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2009 men om det er en nerdeting så vil jeg være med. jeg liker å være nerd... hehe
Hildemor fra vest Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Apropos irriterende,hva er greien med det flyet, jeg er ikke interessert i noe fly jeg hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2009 hehe. ja, enig. jeg vil ihvertfall ikke på noe fly med X antall mennesker fra FB... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå