Gå til innhold

Noen tonedøve her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med barn og nattasanger og andre sanger?

Syns jo det virker koselig å avslutte dagen med litt nattasanger, men jeg kan ikke synge for fem øre. Jeg klarer ikke høre toner, og kan ikke synge rett. Det høres rett å slett jævlig ut om jeg synger, er rimelig sikker på at jeg er tonedøv. Og jeg blir jo litt trist, siden jeg gjerne vil synge for barnet når h*n kommer til verden. Men vil jo ikke skremme den lille med skjærende stygg stemme og tone da.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så tonedøv som det går an å bli. Synger så falsk at det skjærer i ørene. Men guttungen syns ikke det er så ille, for han ber meg om å synge for han hver natt.

Skrevet

Mammas stemme er det beste som finnes :)

Husk at h*n har hørt stemmen din i 9 måneder :)

Skrevet

Der slo du spiker'n i hodet, 00.28

Skrevet

Om du selv hører at du synger falskt så er du ikke helt tonedøv og da er det håp;)

Skrevet

mammaen min har ikke noen vakker stemme, men som barn elsket jeg at hun sang for meg. Samboer er tonedøv. Men barna liker at han synger til dem, og jeg liker også at han synger, selv om det høres litt feil ut... Syng i vei du, for dine barns ører vil det være veldig vakkert :-)

Skrevet

*mhm*

Kremt..

Men, han sier: Også en gang til, mamma!

;o)

Mammaen min var også heeeelt tonedøv!

Vi likte at hun sang for oss, helt til vi ble over 10år. Da var det bare.. "Uff, vær stille, mamma!"

:P

Jeg kommer til å synge helt til han sier stopp. Og da må jeg vel respektere det, hehe ;o)

Skrevet

Hehe, jeg er også tonedøv, jeg synger helt forferdelig, er vel mer flaks om jeg treffer en tone, enn at jeg greier å synge en sang nesten helt rent...

Men mini forlanger nattasang hver kveld og da ligger han bare å koser seg:D:D:D:D Så frykt ikke, du får nok en hengiven lytter til. Babyen kommer til å elske deg vet du, med eller uten stor sangstemme:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...