Gjest Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 ... eller kanskje ikke? http://www.dn.no/forsiden/politikkSamfunn/article1775969.ece Selv mener jeg det burde vært en selvfølge. Ingen friske mennesker har godt å av å trå hjemme dag ut og inn.
Ådæven Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 At det er mange sosialklienter som kunne ha jobbet har man et perfekt resultat på når man ser hvem som tilbringer ca 19 timer av dette døgnet på dette forumet, orker man det, orker man ut i jobb!!!!!!!! Trygdesnyltere!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 tildels enig. men det er jo en del som går på sosialen som ikke kan jobbe. men har man forutsettningene der så er jeg enig.
Ådæven Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Øhhh, idiot eller? Sosialkienter lever av en form for T R Y G D ! kjøtthue
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå