Draumsyn Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Endelig kom vesla 10 dager på overtid. Søndag 1. november gikk vannet på formiddagen, så vi reiste til føden for å få bekreftet at det var vannet som gikk. Vi fikk beskjed om å vente til neste dag for å se ann om noe ville skje, og hvis ikke ville de sette igang med modningspiller mandag morgen. Kvelden var rolig, og vi gikk en times tur før vi gikk og la oss. Jeg våknet så kl.02 natt til mandag - fullmånenatten med rier som kom hvert 5 min, men varte i starten kun 30 sek. Men det gikk raskt på, og kl. 05, bestemte vi oss for å dra til føden. Jeg ble lagt rett på fødestua og hadde da 5 cm åpning. Innen en time var det 8 cm åpning og jeg fikk akupunktur som fungerte veldig godt! Etter behandlingen av nåler gikk alt veldig fort, og jeg fikk 10 cm åpning på 40 min og jenta var ute kl.09.00. Fødselen gikk veldig fint og jeg fikk kun et lite skrubbsår som helte seg raskt. Sitter nå her med ei nydelig tulle! Jeg sender fødestøv til alle dere som venter og håper at dere andre som hadde termin i oktober nå har fått gullene deres. Vi sees på DinBaby!
Fullrulle86 Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Gratulerer:o) heldig du som er ferdig!
bergen81 Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Gratulerer så masse! Babyen vår lar vente på seg, ble ingen oktoberbaby gitt.. Så nå veeeenter vi og venter vi, en uke over termin. Kos dere masse og lykke til videre!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Gratulerer så mye, høres ut som en flott fødsel :-)
Trultetryne Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Gratulerer! Håper det blir min tur snart. Har termin i morgen og er veldig spent. Regner i grunnen med å gå noen dager over da.
Tigerpote Skrevet 8. november 2009 #8 Skrevet 8. november 2009 Gratulerer så mye! Hørtes ut som en fin fødsel. Kos dere masse med den lille:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå