Gå til innhold

"hva skjedde" gåte;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann sitter på et rom, han er fryktelig fortvilet. Han ringer paninsk til alle nr. han kan komme på, han svitsjer fra kanal til kanal på tv, intet signal, han søker på radio, finner ikke noe, han speider intenst ut av vindu.

 

Tilslutt går han til vinduet (han er i 10 egasje) han hopper, i det han hopper ringer telefonen, mannen roper "neeeeei" i det han faller i døden.

 

 

why?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frustrert over manglende signal da..

Skrevet

Fordi han var den siste manne på jorda? hehe...neida...Har ikke peiling.

Skrevet

Det hadde vært strømbrudd og strømmen kom på igjen?

Skrevet

Du tog an med en gang, han trodde han var det siste mennesket på jorden;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...