Gjest Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 En mann sitter på et rom, han er fryktelig fortvilet. Han ringer paninsk til alle nr. han kan komme på, han svitsjer fra kanal til kanal på tv, intet signal, han søker på radio, finner ikke noe, han speider intenst ut av vindu. Tilslutt går han til vinduet (han er i 10 egasje) han hopper, i det han hopper ringer telefonen, mannen roper "neeeeei" i det han faller i døden. why?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Frustrert over manglende signal da..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Fordi han var den siste manne på jorda? hehe...neida...Har ikke peiling.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Det hadde vært strømbrudd og strømmen kom på igjen?
Gjest Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Du tog an med en gang, han trodde han var det siste mennesket på jorden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå