Gå til innhold

Les dette :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det tar 7 sek for maten å passere fra munnen til magen. Et menneskes hårstrå kan holde tre kg. Lengden av penis er tommelens lengde ganger tre. Lårbeinet er hardt som betong. Kvinnens hjerte slår raskere enn mannens. kvinnen blunker to ganger mer enn- mannen. Vi bruker 300 muskler bare for å holde balansen når vi står. kvinnen har lest hele denne meldingen. Menn ser fortsatt på tommelen sin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lest den i annen hvert statusfelt på FB den siste uka. Begynner å bli lei den nå

Skrevet

Facebook? Fikk den på sms jeg

HI

Skrevet

Lårbeinet er faktisk hardere enn betong.........

Og en penis er lengden av langfingeren til mannen, bøyd så langt ned i håndflaten som han klarer, og så måle fra fingertupp til hvor langt ned han klarte å bøye den;) tykkelsen på den ser du på formen til alle fingrene til mannen;)

så der er en del faktafeil i innlegget ditt, HI;)

Skrevet

Jaja, ta det med en klype salt da ;) det er ikke jeg som har sittet å diktet det :) Men om det er dette eller du som har feil vet jeg ikke, eller om noe av det stammer i det hele tatt :)

Var bare litt morsomt at samboeren min sa "jeg leste hele............ men må innrømme at jeg vurderte å se på tommelen min...." haha

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...