Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Min kan smøre brødskiver selv, lese kinesiske aviser og han kan stave Reima. Han er også veldig flink til å hjelpe til med oppvasken og dette får han ukelønn for. Er han tidlig ute? Jeg får mye skryt av han.
Tommage♀♂ Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Han var veldig tidlig ute med å flakse, og begynte tidlig med prating. Eller prating og prating, mest støy egentlig. Ikke noe han fortjener ukelønn for hvertfall. I grunn gansk irriterende hele ørnen. Har søkt om avlastnigshjem for ham.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Jeg fanget ugler og andre ting og gulpet dem opp i reiret, så ørnungene åt og åt. De vokste veldig og har fløyet sin vei for lenge siden Dermed følte jeg meg så alene at jeg nappet en menneskebaby i skjorta og nå er den her!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Min lille vakre ørn kan ørne en ørn, også er han rå på å ørne. I morra skal vi til Ørn og da skal lilleørn ørne sammen med Ørn. Det blir ørnemorro :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå