Skravlemor26 Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Hvordan gikk det? hvor gammelt var barnet?
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 datteren min går på det nå, hun er 2 til torsdagen .. Hun kastet opp etter første dosen,men det sto at det var en vanlig bivirkning etter kun første gang så har ikke skjedd ette det.. hun har nå kun hatt tre doser og har blitt SÅ mye bedre allerede, så angrer ikke på det.. er jo ikke mye de små skal ha,man må jp blande ut dosene selv, og nå sover hun på natten, er ikke så ille febersyk og hoster mindre allerede... veldig deilig,for hun var virkelig dårlig før hun begynte ...
jippiii Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 det har gått veldig bra her, er blir mye bedre. Var et mareritt å få medisinen de første gangene siden det skulle blandes i vann og bare en teskje med noe søtt....ble spyttet ut med en gang, smaker sikkert pyton!snakkte med apoteket, å di sa jeg kunne ta den ferdige blandingen oppi en søt drikke, men at det da antageligvis bare ville bli et større volum med vond smak! Fant ut at å blande det hele med oboy var genialt, da merket han ingenting, og vi slapp kampen om å få i medisinen:-) Han er 2 år.Ikke hatt noen bivirkninger!
Lenii Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Jeg har også gitt Tamiflu til min sønn på 6 år da han fikk påvist svineinfluensa. Han kastet også opp første dagen,men etter det har alt gått på skinner. Han var alt bedre etter to dager og tok siste dosen sin idag.
♪ ♫ ♥ ♫ ♪ Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Jeg blandet tamiflu med sjokolademelk i shotsglass. Det gikk rett ned:) Prøvde først med juice og saft, men det smakte visst ikke så godt...
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Min treåring fikk det i en teskje nugatti eller syltetøy. Vi merket ingenting på gutten. Han kastet ikke opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå