Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 ..Når ingen i gruppen engasjerer seg utenom møtene som er satt opp? Min grupper er nå ferdig med de tre møtene vi har hatt, ved 6uker, 2.5 mnd og 4mnd. Det har vært veldig veldig koselig! Jeg har gått turer med alle sammen, men da èn og èn siden det bare er jeg som engasjerer meg og inviterer, sjelden alle kan samtidig. Jeg har også hatt tre treff hjemme hos meg. Alle har stilt opp med store smil når jeg inviterer. Jeg har også tatt initiativ til å dra på babysang flere ganger. Men aldri hører jeg noe fra de andre, ikke de seg i mellom heller. Det er bare jeg som har kontakt med hver enkelt. Alle bor i kort gangavstand, er førstegangs og i permisjon. Har truffet de ute på trilletur gående alene og i butikken, så de er jo utenfor døren sin.. liker folk best å gå på tur alene? Jeg er ikke hypersosial av meg, men er det så vanskelig å spørre en gang i blant om man vil være med på tur? Veldig bra turterreng for vogn i omr. Babyene er også i den alderen hvor de synes det er morsomt med andre babyer, så de hadde hatt veldig godt av å treffe hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå