Gå til innhold

hvor mye sover deres på 6 mndr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sover fra mellom 1800 og 2100 til 0730-0800... Mellom 10 og 13 timer hver natt..

På dagen sover han først en lur i halv ti ti tiden... mellom en halv time og halvannen time... (litt avhengig av hvordan han har sovet på natten)

Deretter sover han igjen hvis jeg tar en trilletur med han... Da sover han en halvtime til tre kvarter...

Jeg synes han sover lite i løpet av dagen.. og han sutrer mye.. men jeg får han ikke i søvn heller... Det tar også ofte opptil halvannen time å få han i søvn om kvelden, selv om det er mange timer siden han sov sist...

Føler at det er litt unormalt jeg... men.. er det det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å presisere at hvis vi ikke går ut på trilletur er det som oftest vanskelig å få han til å sove mer enn denne lille luren på formiddagen.. Da er han altså våken fra senest halv tolv til seks om kvelden... Sutrer og sutrer, men får ikke sove...

Hva gjør jeg galt?

HI

Skrevet

Høres ut som han sover litt lite

Min sover fra 1830/1900 til 0630/0700

+ halvannen til to timer på formiddagen

+ en halvtime til en time på ettermiddagen

Men det er jo store forskjeller...

Skrevet

Kan aldri tenke meg du gjør noe galt. Noen er bare vanskeligere enn andre. Min var likedan, det var kjempeslitsomt, for ungen var jo stuptrøtt men ville bare ikke sove.

Det endret seg faktisk til det bedre rundt 7 måneder, men han sover ennå lite i forhold til andre på samme alder. (Nå 14 måneder)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...