Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Min mann og jeg sliter i forholdet, og har i de siste mnd. gått i terapi. Jeg føler at forholdet vårt er nær slutten, fordi vi ikke har noe forhold lenger. Ingen sex, ingen samtaler utover det dagligdagse og hver kveld sitter vi å holder på med hvert vårt. Sist uke hadde han truffet på en gammel kollega (dame dette her, men absolutt ikke hans type) fra ett års tid tilbake og han kom og sa (hørte jeg) at de skulle ta lunsj sammen fredag, altså i dag. Så denne uka sa han at det var på fredag kveld at de skulle ut. Åja tenkte jeg, da hadde jeg kanskje hørt feil....samme det! Men nå i kveld når han dro, stussa jeg plutselig et halvt sekund. Fredag kveld, ut på middag med en ekskollega som også har sin familie og barn. Virket plutselig helt rart.... Ikke at jeg tror han holder på med henne, kan jeg aldri tenke meg. Men er han virkelig ute med henne....eller kommer det fler??? Jeg er ikke sjalu, men merker jeg blir irritert over at han i den krisa vi er gjør slike ting. Skulle gjerne sett reaksjonen hans hvis det hadde vært omvendt....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Selvfølgelig er han ute med henne. Menn er ikke i kriser. De bare går fra den ene dama til den andre. Det er sånn de er.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Unnskyld meg, men har jeg forstått deg rett? Din mann er ute i kveld med en kvinnelig kollega på middag, bare de to?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Hi Nei, reagerer egentlig ikke, men det er nok fordi forholdet vårt skranter likevel. Men tanken slo meg plutselig.....middag for to på en fredagskveld!!! Hørtes skikkelig klisjeaktig ut med en gang... Er sikkert ikke noe, men han er en litt manipulerende person, kanskje han tester ut hvor sjalu jeg er. Syntes uansett det var dårlig timing, men samtidig skjer det jo ikke noe her hjemme på kveldene så sikkert deilig for han å gå ut på byen. Men sånn i forhold til våre problemer, så synes jeg han bare lever livet sitt og kanskje ikke er noe interessert i å få forholdet på beina igjen...hva vet jeg?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Er du kort i nepa? Din mann er ute på en "date" alene med en annen kvinne? Og dette finner du deg i?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 HI Ja, det er akkurat det som er. Syntes du det var litt merkelig også?? Han er virkelig ikke av den utro typen, men 4 mnd uten sex, og siste året kanskje sex en 4-5 ganger gjør vel noe med en mann???
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 HI her Date og date....de har jobbet i samme bransje. Min mann byttet jobb, men er fremdeles i samme bransje, men er ikke fornøyd med jobben sin. Dama har startet eget firma i denne bransjen og er litt på utkikk etter samarbeidpartnere. Min mann kunne tenkt seg å starte opp sitt eget firma, men er avhengig av å jobbe på oppdrag av andre og da er denne dama gull verdt....i forhold til jobb. Men jeg syntes det var rart at de la det til fredag kveld og middag på restaurant.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 ER DET VIRKELIG MULIG AT DU LURER.....om det ikke er å være direkte utro, så grenser vel dette til noe slikt. Hva hadde han sagt om du dro ut slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå