Kortslutning Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Er det noen her som har gått på Grete Roede? Eller er på kurs nå? Har dere holdt vekten etterpå og hvor mye har dere gått ned? Vurderer et kurs, men er litt skeptisk siden det koster nesten 2000..
lille sprelle Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Har ikke gått på kurs, men brukte boka (fikk låne) i noen uker. Det funket. Er jo bare vanlig kosthold, men ved å gå på kurs, eller følge boka, så får man en påminnelse om hvor mye/hva/når man bør spise. Jeg vil anta at gjennom kurs så får man litt ekstra motivasjon. Tror mye på dette fremfor diverse "kurer" som man jo ikke kan leve på resten av livet.
Ulldott Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Det er egentlig helt opp til deg selv om du holder vekten eller ikke. Jeg har gått GR kurs og gått ned rundt 15 kg. Disse kiloene gikk jeg opp igjen da jeg ble gravid. Jeg har gått ned 30 kg med Libra kurs og holdt vekta etterpå, ikke pga at libra var et bedre kurs, men fordi jeg er mer motivert og holder meg "på den smale" sti... For min del er det absolutt verd pengene å gå på kurs. Det er veldig god motivasjon å skulle veie seg forran mange andre:O) En får mange gode råd og tips og det er kjekt å bli kjent med nye folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå