Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Ca 8 uker siden fødselen, og synes at det lukter rart av utflod/renselsen... Andre?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 av meg så lukta deg helt forjævelig!!! Helt ekkelt!! Men gikk jo over etter hvert, par uker kanskje?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Lukter ennå etter 8 uker....kan det være noe galt?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Kan det være at du har fått bakteriell vaginose? De jeg fødte min første for 14 år siden luktet jeg "råttent" i ukesvis, og trodde faktisk det var slik renselsen skulle være. 10 år etter fikk jeg bakteriell vaginose, og kjente veeeeeldig godt igjen lukta fra renselsen:-/ En annen ting jeg tenker på; 8 uker, er ikke det lenge å ha renselse?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Tusen takk for svar... Da er det sikkert det jeg har fått....jeg trodde også at det skulle være sånn... Hvordan vet jeg om det er bakteriell vagiose, og hva kan jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=1343 Legen tar en prøve, så tror jeg det er en kur med stikkpiller. Ganske enkelt og greit å bli kvitt. Godt du spurte her inne da, det er jammen ikke lett å vite slikt av seg selv! Hilsen hun med samme problem for 14 år siden ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 ...leser nå at det visstnok er antibiotika som hjelper. For min del gikk det over av seg selv første gangen (jeg gikk jo aldri til legen siden jeg trodde det skulle være slik). Andre gangen fikk jeg en eller annen kur.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Har hatt bakteriell vaginose, og det luktet ikke likt. Renselsen luktet helt j.....! Til og med gubben reagerte.. Luktet råtten mens.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Ja det er stor forskjell på råtten mens / lukt av renselsen og bakteriell vaginose. Men nå har jeg hatt en fødsel der jeg hadde bakteriell vaginose etterpå og en der jeg ikke hadde det, og lukten av renselsen reagerte jeg ikke på i det hele tatt. Detaljer rundt bakteriell vaginose er at når man f.eks sitter på toalettet, kjenner man eimen av råtten fisk (eller noe slikt) sige opp og blir rimelig uvel av at man faktisk kan lukte så vondt....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Min renselse luktet godt, litt søtt, babyaktig.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 klødde helt dyrisk jeg av bakteriell vaginose! Har aldri opplevd noe lignende. Kunne sittet på do med en stålbørste, så ille var det. Hadde også litt grålig utflod. (deilige detaljer her nå merker jeg!) he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå