It's all about me Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Knallgod. Gleder meg til å bruke den til nok et barn.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 bare noen kan fortelle meg positive eller negative sider med den. noen som har prøvd å trille den i snø her?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Jeg henger meg på tråden fordi jeg lurer på noe: Falmer vognen lett?? Jeg ser så mange falmede Bugaboo`er i byen, og er skeptisk av den grunn...
It's all about me Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Min har ikke falmet. Har i denim. Den er lett, liten sammenslått, en drøm å trille, bagen er stooooor og sportdelener er super og jenta har full oversikt fra den. MEN Den er ikke topp på snø. På måkte veier er det ikke noe problem, da er det bare å låse forhjlunene, eller snu kjøreretningen. Men ikke noe å ga lange turer med. Finnes jo vinterjul, men disse har jeg aldri prøvd.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Jeg har ikke sett en eneste en som er falmet. Mulig det har vært lite sol her da.. Jeg var veldig fornøyd med den, men jeg vil nok si det er en byvogn. Ikke helt fornøyd i terrenget, men det finnes egnede hjul man kan kjøpe til snøvær og slikt, det er sikkert bedre. Jeg er ikke fullt så fornøyd med sportsdelen. Litt pinglete, rett og slett. Og så kunne vogna vært lettere å slå sammen! Men alt i alt veldig fornøyd.
It's all about me Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Lettere å slå sammen? Den er da så lett og rask å slå sammen at det ikke kan være mulig å gjøre det lettere vel.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 er ikke dette en vogn for de nyrike/sossete bærums damene??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Hvordan slår du den sammen da? Må du ikke ta av sittedelen først? Hvis ikke det er nødvendig har jeg gjort det feil hele tiden!! På den vogna jeg hadde før var det to grep og pjong-hele vogna var foldet. Bugaboo'en må slenges i bilen i en to-gang, må den ikke? *river meg i håret*
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 jo, men hallo, det er jo den enkleste sak i verden å få av og på bag/sportsdelen på buggisen, så om du synes det er tungvint, ja da er du lat.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 I så fall menger jeg meg plutselig med sosieteten! Kan man det selv om man bor på vestlandet? Det funker nok dårlig med skarre-r, når jeg tenker meg om..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 VESTlandet - det sier seg selv at det er lenger vest enn Bærum; så ja; vi vestlendinger er blandt dem, alle sammen ;-)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #14 Skrevet 6. november 2009 neida! Ikke om du skarrer på r'en, men uttaler ordene som de gjør på østlandet Du vet, i gamledager ville gjerne de "pene fruene" ha barnepiker som kom fra sørlandet, slik at barna dems fikk skarre r, men beholdt uttalen som østlending
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #15 Skrevet 6. november 2009 Retter meg selv før rettskrivningspolitiet kommer og tar meg: blant, ikke blandt ,-) Men nå begynner jeg en setning med men...og har nok brukt alt for mye semikolon også. Nei og nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå