Gå til innhold

Dere med svinesjuka.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

.....eller som har barn/partnere som har/har hatt svinesjuka. Har dere vært i kontakt med lege?

Jada, jada, maser mye om dette, I know!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren vår har det mest sansynlig nå, men jeg har ikke kontaktet lege nei..

Holder jo øye med henne og er obs på temperatur osv, men ringer ikke legen før jeg føler meg usikker eller redd for henne.

Det går jo over selv om det er slitsomt og vondt for henne.

Skrevet

jeg kan ikke love at det er det vi har, men vi har omtrent alle symtomene.

men nei, vi har ikke ringt noen lege. det gjør vi ikke når vi har vanlig influensa heller

Skrevet

Har ikke vært i kontakt med lege vi heller, er vel en grunn til at tamiflu kan kjøpes uten resept. Begynte bare å lure når jeg leste tråden om crp og influensa, og at noen tester enda for om folk har det eller ei. Skulle vel ikke være nødvendig å kontakte lege før symptomene blir mer alvorlig.

Skrevet

Vi har ikke kontakta lege ang. minstemann, men vi har gitt han tamiflu. Hvis vi blir bekymret for han kommer vi selvsagt til å kontakte lege =)

Skrevet

så lenge man i utgangspunktet er friske mennesker, så kan jeg ikke forstå det. kan ikke forstå hva man skal med tamifluen heller. men nå er jeg superskeptisk. og slett ingen lege ;)

Skrevet

Tamiflu kan jo forkorte sykdomsperioden og redusere risikoen for komplikasjoner, så jeg ser helt klart hensikten med å ta den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...