Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Kjøpte et par sko som dessverre er for små. Må bytte de til en annen størrelse. Hvordan gjør jeg det? Fyller ut det skjemaet, krysser av for en annen størrelse også bare sende tilbake. Må det pakkes på en spesiell måte eller noe?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Pakk de inn i eska de kom i. Putt gråpapir rundt. Klistre på returlappen fra Ellos og sleng det i posten
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Bare teipe fast den lappen utenpå? må jeg betale frakten da eller? Takk for svar :)
B-e-a Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 du skriver på hvordan størrelse du vil bytte til på følgeseddelen (eller hva det nå heter.) tar av "retur klistremerket" å klistrer den på pakken, legger følgeseddelen inni pakken.. så sender du. Betaler ikke der å da for portoen, men tror de fakturerer for porto når de sender tilbake det du bytter til...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Hehe, takk for detaljert forklaring Første gang jeg returnerer noe. Ha en fortsatt fin kveld, og god helg! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå