LadyPink Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg er 16 + 3 i dag og oppdaget i dag ja jeg kom ut av dusjen at det piplet ut et par små, blanke dråper fra begge brytvortene. Nå i kveld når jeg "klemmer" litt på de så kommer det et par små dråper med blank veske ut.. Er ikke dette litt tidlig? dette er min første og jeg trodde ikke dette ville skje før 7 måneder på vei..
Fullt hus :) Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 med først så fikk jeg melk når jeg var rundt 14-15 uker på vei nr to var omtrent samme men denne gangen fikk jeg i uke 6 Er ikke uvanlig å få væske i puppene i uke 16
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 har det jeg og;) Og fikk det ca samtidig med førstemann og, er et stykke uti uke 16.
pippis mamma Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Våknet til stadighet med våte flekker i senga sist svangerskap når jeg var ca 4-5 mnd på vei. Men jeg har hatt væske i brystene siden da, selv om det er snart to år siden jeg slutta å amme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå