Gå til innhold

Til alle som skal føde på A-hus!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte der på onsdag 4 nov og kan ikke få rost de som jobber der nok!

Hadde en helt fantastisk fødsel og barselopphold!!!

Helt utrolig flotte mennesker som jobber der, samtlige vi møtte var kjempekoselige og imøtekommende!

Håper dere som skal føde der får samme positive opplevelsen som jeg hadde :-)

Fødestuene er gigantiske, og selve fødesengen ser nesten mer ut som en seng i en hudpleiesalong enn en fødeseng hehe....har frottèlaken og den lille detaljen tar litt sykehuspreg bort syne jeg.

Fikk ikke prøvd badekaret siden vannet mitt var gått og det var misfarget men STORT badekar på fødestuene.....så lengselsfullt bort på det flere ganger ;-)

Var også så heldig å få familierom på barsel så barnefar fikk overnatte sammen med oss :-)

Gled dere

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, takk for at du delte dette!! Jeg gleder meg. Er enda 176 dager igjen til termin da :)

Gratulerer med babyen!!

Skrevet

Jeg skal føde på A-hus. Har termin om 13 dager og har også hørt mye bra om fødeavd.

Skrevet

jeg fødte på kongsvinger sist fordi jeg hørte mye negativt om ahus.. at det var så "hastetete" alt som foregikk... (gamle ahus) hmmm kansje jeg skal vurddere ahus denne gangen. har de lyst gass der? og er det helt sikkert at m an kan få familie rom? =)

Skrevet

jeg hadde også hørt mye negativt om gamle A-hus så fødte første på Ullevål.... men denne gangen ville jeg sjekke ut A-hus siden det er nytt og flott :-)

Ja, de har fått lystgassen tilbake på nye A-hus.

De kan ikke garantere at man får familierom, jeg skrev i fødebrevet at jeg gjerne ønsket enerom så om de hadde muligheten satte jeg stor pris på å få det. Heldigvis så var det 1 ledig til oss og pappan fikk også lov til å overnatte, så man kan være heldig også :-)

Vi møtte 2 jordmødre på føden og 1 jordmorstudent....helt fantastiske!!!

Samme gjaldt barnepleieren og barnelegen på føden, men hadde jo ikke så mye å gjøre med dem som med jordmødrene og studenten.

På barsel møtte vi også mye av personalet som jobber der, og helt utrolig hyggelige mennesker hele gjengen. Veldig forskjellige men veldig hyggelige på hver sin måte :-)

Etter den opplevelsen jeg hadde med mitt A-hus møte så kan jeg ikke annet enn å varmt anbefale alle som kan om å føde der, og selvsagt håpe at alle får en like fantastisk fødsel og barseltid der som jeg hadde :-)

Skrevet

Jeg fødte min første på gamle Ahus, og hadde en veldig fin opplevelse av alle under fødsel. Det var ikke tilgang på lystgass da, men ellers savnet jeg ingen ting og fikk kjempefin oppfølging i mine 20 timer med rier....De hadde da bare to bad, men jeg fikk prøvd dette også.

Eneste minus var 4manns rom på barsel, ikke like koselig ;-)

Skal denne gangen føde på St Olav og er spent på hvordan det blir.

Skrevet

Jeg fødte på gamle A-hus og var bare fornøyd der også og gleder meg (i den grad man kan glede seg til en fødsel...) til å føde på nye A-hus denne gangen. Det eneste jeg ikke likte med gamle A-hus var 4mannsrommene på barsel og det slipper jeg hvertfall denne gangen.

Gratulerer med baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...