Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Gubben har blitt operet og sliter med luft i magen.. Det kommer bare ikke ut uten laaaaange iherdige forbredelser.. Når endelig smellet kommer er han bare sååå utrolig salig fornøyd.. Noen som vet hvor lenge dette eventyret vil vare?? Begynner å bli litt lei en voksen kollikbaby.. ahhhhhhhhh endelig ehhh nei, unnskyld... Pappa prompa hihihihi
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 hehehe får blande litt sukkervann å slenge han på armen.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Det er nok over i morgen:) Jeg slet fryktelig første døgnet etter hasteKS, men ikke etter det:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Jeg har ikke blitt operert noen gang, men sliter litt med luft. Og da løsner det veldig når jeg legger meg. Du får ha vinduet oppe i natt =)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Han er så krøpling at han ikke kommer seg opp trappa så han kamper på sofaen enda.. Heldigvis, dessuten så gir det jo seg til kjenne hva han planlegger ca 15 min i forveien så det er jo god tid til å lufte før smellet kommer etterfulgt av ahhhhhh endelig, nei jeg mener unnskyld og selv hihihihihi pappa prompa sånn... Huff er ikke lett stakkar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå