Gå til innhold

Kanskje skilsmisse for besteforeldrene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med at deres foreldre eller svigerforeldre har skilt seg etter dere ungene ble voksne og flytta ut. Mamma og pappa skal kanskje skilles, og jeg er redd for å bli dratt inn i det hele. Hvordan beskytte min familie, spesielt barnet mitt, mot besteforleldrenes konflikt? Håper noen har gode råd eller erfaringer å komme med!

Jeg lurer på hvilke følger dette vil få for oss andre i familien, frykter nemlig at det blir en stygg og smertefull prosess. Min mor er helt blind for hvordan hennes negativitet bryter ned alle rundt henne, inkludert min far. Hun vil sannsynligvis sette himmel og jord i bevegelse for å sverte min snille far, og holder seg sikkert ikke for godt til å prøve å få unger og venner til å ta side. Jeg gruer meg sånn! Aner ikke hvordan årets julefeiring blir, skulle egentlig vært hos dem, men hva skjer nå? Det er fra før svært konfliktfylt mellom mamma & meg, og samboeren min har heller ingen god tone med henne. For tiden er jeg og mamma nesten ikke på talefot, men jeg sørger over at hun dermed ikke får ta del i barnebarnets liv. Uff, livet er vanskelig iblant!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...