Flode Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Hvem er han som sitter med Lene Alexandra? Og de to andre gutta? Anyone?? )
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Aner ikke, men Lene kan ikke å synge. Han i dressen er morsom da.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 http://www.kjendis.no/2009/11/06/kjendis/lene_alexandra_oien/beat_for_beat/nrk/tv/8910649/ Her er navna på alle, med bilde.
Flode Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Tusen hjertelig! Ja - Lene Alexandra kunne bare fortsette å se pen ut, så kunne hun overlate synginga til noen som KAN...)
Musemor med tre søte små Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Jeg syns egentlig ikke Lene Alexandra er noe pen, jeg. Syngingen er heller ikke noe å skryte av, med ett unntak, hun gjorde seg godt som Barbie i Barbiegirl ;-P
prekæs Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Jeg syns er nydelig og har ett vinnende vesen. Dessuten har hun vel blitt voksen siden hun var puppemodell, siden hun har tatt noe avstand fra den tiden. Om hun kan synge eller ikke gidder jeg ikke engasjere meg noe særlig i. Har vært haugevis av folk i beat for beat som ikke har stemme utover det normale.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå