Gå til innhold

Periodisk vondt i korsryggen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt konstante murringer i korsryggen, i tillegg til dette har jeg en gang om dagen fått ekstremt vondt i korsryggen. Dvs en smerte som varer i omtrent ett-to minutter. Det er akkurat som det bølger seg oppover langs ryggen. Helt jævlig. Andre som har hatt noen slike type smerter... HVA HJELPER?!?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sitter og kjenner på ondt i ryggen selv, auauau! vet ikke hva som hjelper jeg, løper etter en treåring så har ikke så mye tid til å forsøke ting...men har du forsøkt varmeflaske??? kan tenke meg det kanksje lindrer litt...jeg har vurdert paracet i dag, for jeg er helt kake nå i kveld! punktert ballong... men hvor langt er du på vei? jeg trøster meg med at det er modnings-smerter (vet ikke om det fins engang hahaha, men jeg sier det til meg selv, likevel!)... ;-) håper du finner noe som lindrer!

Skrevet

jeg har også masse vondter i korsryggen.... murrer og murrer og jeg ser på det som et modningstegn jeg også :o))

jeg får og en ekkel og vondt smerte i korsryggen når lillegutt sparker innover i korsryggen...kjennes ut som det kommer en fot ut av bekkenet nesten!

Skrevet

Jeg er også veldig øm i ryggen, og får stikkende smerte i blandt, særlig i forb med kynnere. Har ikke funnet noe som hjelper, vet bare at det ikke er bekkenløsning, for det ahr jeg hatt masse av men ikke nå på sliutten, etter at jeg begynte med akupunktur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...