Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Om å sove borte... Er det feil av meg å ha lyst til å gå på fest nå når hun kun er 6 uker? Syns alle andre er så tålmodige av seg... er det noe galt med meg eller er det andre som har følt det? Sliter bare med å få gitt henne fra meg en natt:p Syns det er vanskelig å ikke ha kontrollen selv, vet jo hun kommer til å ha det fint... men likevell...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Om jeg synes det er rart at du har lyst til å gå på fest når hun er 6 uker har ingenting med saken å gjøre. Men jeg ville aldri dratt fra en 6 uker gammel baby.
Lea Laus Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Om du har noen du stoler på som kan passe henne, så ser jeg ikke problemet? Jeg var på fest når hun var 4 uker, var deilig å ta seg noen glass vin og skravle med venninnene. Jeg visste at lillemor hadde det som plommen i egget. Jeg angrer ikke!
Gjest Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Nei, gå ut og kos deg dersom du er komfortabel med det.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 guttungen er 9 måneder å har aldri sovet borte. å det blir ikke i den nærmeste fremtiden heller.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Jeg hadde ikke lyst til det så tidlig..smak og behag. Men jeg skjønner ikke hvorfor nybakte mødre syns det er så nødvendig å få feste og komme seg bort fra en så liten baby..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå