Hikken Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Herre pokker, at det skulle være så vanskelig å reise seg i dag.. MÅ sy! Sparke meg i sessen, noen?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Hvorfor? Prokrastiner i veg.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 det er fredagskveld og prokrastinering er lov!
Hikken Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 Haha, dere er veldig søte, men svært lite hjelpsomme :-P Fredagskveldene er min eneste alenekveld i løpet av uka og da er det (egentlig) lettere å gjøre noe her ;o) Pleier å kose meg med sjokolade, gullrekka, vin og symaskin, men i dag har tydeligvis sy-ånden tatt skikkelig helg..
Hikken Skrevet 6. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2009 Sakset fra wikipedia: "Prokrastinering er et uttrykk innen for psykologi som innebærer fremskyving eller unnvikelse av en handling som skal avsluttes. Dette innebærer at fokus forflyttes til andre handlinger som vil føre til at personen ikke får utført sitt opprinnelige arbeide."
MintCondition Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Procratinators; leaders of tomorrow!
Ugl@ Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Du er ikke alene om å være en mester i prokastinering. Hvorfor gjøre det man kan gjøre i morgen i dag? BLÆH!! Vanskelig sirkel å komme seg utav skal jeg innrømme...sitter å prokastinerer så det synger i dette øyeblikket. Skulle, burde, hadde planer om.... Får sette på vekking tidlig i morra og sette inn det eneste som biter på denne dama her og det er en skikkelig husmorturbo i form av HØY musikk og tidspress! Da skal huset vaskes og klær strykes og legges på plass..
Hikken Skrevet 6. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 6. november 2009 Haha, takk ) Den tror jeg skal få opp på svært lerret og henge på stueveggen!
MintCondition Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Ja den er god http://typetees.threadless.com/product/487/Procrastinators_Leaders_of_Tomorrow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå