Gå til innhold

Master of prokrastinering; that's me!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herre pokker, at det skulle være så vanskelig å reise seg i dag.. MÅ sy! Sparke meg i sessen, noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor? Prokrastiner i veg.

Skrevet

det er fredagskveld og prokrastinering er lov!

Skrevet

Haha, dere er veldig søte, men svært lite hjelpsomme :-P

Fredagskveldene er min eneste alenekveld i løpet av uka og da er det (egentlig) lettere å gjøre noe her ;o)

Pleier å kose meg med sjokolade, gullrekka, vin og symaskin, men i dag har tydeligvis sy-ånden tatt skikkelig helg..

Skrevet

Sakset fra wikipedia:

"Prokrastinering er et uttrykk innen for psykologi som innebærer fremskyving eller unnvikelse av en handling som skal avsluttes. Dette innebærer at fokus forflyttes til andre handlinger som vil føre til at personen ikke får utført sitt opprinnelige arbeide."

Skrevet

Procratinators; leaders of tomorrow!

Skrevet

Du er ikke alene om å være en mester i prokastinering. Hvorfor gjøre det man kan gjøre i morgen i dag? BLÆH!! Vanskelig sirkel å komme seg utav skal jeg innrømme...sitter å prokastinerer så det synger i dette øyeblikket. Skulle, burde, hadde planer om.... Får sette på vekking tidlig i morra og sette inn det eneste som biter på denne dama her og det er en skikkelig husmorturbo i form av HØY musikk og tidspress! Da skal huset vaskes og klær strykes og legges på plass..

Skrevet

Haha, takk :o) Den tror jeg skal få opp på svært lerret og henge på stueveggen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...