Gå til innhold

flere som går overtid?


odavi

Anbefalte innlegg

jeg hadde termin 2 nov, håper han kommer i løpet av helga.

men er i fin form og er ikke spes stresset. bare spent på når han kommer.

 

hvordan er formen deres og hvor lenge kommer dere til å gå før dere blir satt i gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heei!

Har lurt på om du hadde fått... off,kjipt du er på overtid! Imårgen er jeg også det! Hadde ståltro på bebis i slutten av oktober jeg, så ventetida ble någet laaaang :P

krysser fingrene for deg :)) det skjer nok veldig snart!!!

 

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin 4 nov. Er også i fin form, foruten hormonene som har haglet på de siste dagene. :P Er overraskende lite stresset på at hun skal komme, blir faktisk mest stresset av alle som spør om hun har kommet eller om hun kommer snart.

 

Skal til jm på mandag, er spent på hva hun sier og når overtidskontrollen på sykehuset evt blir.. Håper selvfølgelig å slippe både jm timen og overtidskontrollen da.. hihi.. ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også termin 2 november... En uke over tia nå, og jeg kan ikke beskrive hvor LEI jeg er nå... Hver kveld jeg legger meg håper jeg at jeg ikke får sove, får rier å må på Ahus... Og hver morra er jeg like skuffet over ingenting har skjedd :(

Har gått sykemeldt siden april/mai, så ventetia har vært uendeli lang...

Var hos lege idag på kontroll. Fått time på Ahus mandag 16/11 for kur om det ikke har skjedd før det (noe jeg håper skjer seff).

 

Men en ting, vokser magen Deres enda?? Forrige uke gikk jeg 1,5cm opp i magemål, denne uken hadde jeg gått opp 2 cm i magemål.. Jeg er bekymret ungen blir stor da...?! Eller? Andre som har erfaring med dette?

 

Ramona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...