Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 For et par år siden fortalte en god venninne av meg en hemmelighet, jeg måtte love å ikke si det til en sjel sa hun.. det viste seg at samboeren til en annen god venninne av oss hadde rotet med søskenbarnet hennes hele kvelden, på en fest de hadde vært på.. han var overstadig beruset. Ikke sikkert han husker så mye av det.. Dette var bare klining da, ikke sex eller noe.. flere vitner. Jeg har aldri fortalt dette til noen, siden jeg lovte det..ville ikke ødelegge heller, de har et bra forhold såvidt jeg vet. Tenker på det innimellom når jeg er med venninna mi, hun aner ingenting og tror mannen er en som aldri kunne vært utro.. I tillegg kjenner hun denne jenta og omgås henne i blant, men de er ikke nærme venninner.. Håper bare det var en engangshendelse fra hans side..de har 3 barn.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Man gjør vel det man føler er best og mest rett. Er ingen fasit svar på det. Hadde det vært meg, så tror jeg at jeg hadde sagt ifra til han, at jeg visste hva som hadde skjedd, og bedt han si det, eller så sagt det selv. Men da hadde ejg vært ganske sikker på at det var sant, helst sett det selv.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 i dette tilfelle ville jeg ha passet mine egne saker
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Fy faen for noen "venninner" dere er. Håper ikke jeg har så dårlige venner.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Har ikke gjort noe galt jeg føler jeg.. var ikke på festen, så dette er jo noe jeg har fått høre av andre og de involverte sa de ville blånekte hvis jeg sladret..hun han rotet med kjenner vi bare siden hun er søsken barnet til venninna mi , møtes bare i festsammenheng.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Jeg fikk ikke vite dette før en stund etter det skjedde heller..de hadde en liten baby da dette skjedde, jeg ville ikke risikere å ødelegge forholdet deres heller for noe fulle tull.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå