Gjest Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Hva er greia, føler jeg har gått glipp av noe stort, for jeg syns disse ørneinnleggene bare er kjipe.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Ja enten har du gått glipp av noe stort eller kanskje har du lav utdannelse.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Akkurat som vi synes spammingen din her om dagen (LOTP-greia) var kjip og irriterende!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Hm tror alle her inne er dumme og med lav utdannelse jeg.. ingen normale mennesker som oppfører seg slik som de her inne
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Pass deg så ikke ørna kommer og eter deg levende, smårpurven... OG ja, LOTP innleggene var jævlig dølle. Og PS. de fleste andre innleggene dine er ganske dølle også.
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Det var en som lurte på om ørnen kunne ta babyen hennes, for noen dager siden. Etter det har en del anonyme glimtet til med noen knakandes gode ørnevitser. Og jeg er deres største fan, jeg skratter av mange av dem, desverre- Noen av dem er bare krampaktige da, og like morsomme som Frp er smarte.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Jeg ser ikke på dem, egentlig. Men siden du bruker nick, og skriver det du gjør, så svarer jeg her. Jeg overser alle innlegg om ørn. Og har noen svart i et seriøst innlegg, og lagt inn ordet ørn, så driter jeg i det(kommenterer det ikke) og svarer heller på innlegget på en ordentlig måte.Som hun som sliter med kvisen/betennelsen i huden nå..... Jeg ser ikke humoren, jeg heller. Rett og slett teit, for å bruke et litt slitt ord......
Gjest Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Som Hanna sier "den so sei det e det sjøl!"
Gjest Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Bare lurte på hva som var greia jeg, det oprinnelige innlegget har tydeligvis gått meg hus forbi. Sikkert jeg som er rar, for jeg syns ikke sametrusa var så morsom heller.
AndreVonDrei Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 Hahahaha, sametrusa var jo fantastisk morsom!
Gjest Skrevet 6. november 2009 #14 Skrevet 6. november 2009 Det var ikke meningen at de skulle være noe annet enn dølle (hvem bruker egentlig ordet dølle?) Innleggene hadde en hensikt, men jeg skjønner at det er vanskelig for somme å forstå.
Patetica fåkksi Skrevet 6. november 2009 #15 Skrevet 6. november 2009 Sametrusa var morsom! Hva med promp, ikke morsomt det heller?
Gjest Skrevet 6. november 2009 #17 Skrevet 6. november 2009 Tror det var noe med at jeg hadde hørt om innlegget i flere mnd. før jeg faktisk gadd å leite det frem og lese det, dermed var forventningene bygget sånn opp at jeg ble skuffet. Hadde sikkert syns det var morsomt dersom jeg var med da det skjedde.
Gjest Skrevet 6. november 2009 #19 Skrevet 6. november 2009 Promp går aldri av moten. Jeg hadde "anti-røyk" undervisning for 9klasse på onsdag. Og tenkte jeg skulle skremme dem med alle ulumskheter røyk inneholder. Kullos, tjære, blåsyre og formeldehyd hadde ingen effekt, men da jeg i en bisetning nevnte at røyk inneholder metan, som er det stoffet promp er laget av, ble det andre boller "er det PROMP i røyken???" Plustselig var hele klassen enige i at røyke, det skulle de aldri gjøre. Jeg tenkte jeg skulle tipse myndighetene om at det kunne være hensiktmessig å bytte ut "røyking dreper" på røykpakka med "det er PROMP i røyken" Jeg tror det kan ha en effekt
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #20 Skrevet 6. november 2009 Spurven nå skuffer du meg, jeg har tidligere syns at du har god humor...... Slik som meg *tørr latter*
Gjest Skrevet 6. november 2009 #22 Skrevet 6. november 2009 Næh, jeg har eksepsjonelt dårlig humor, nesten så dårlig at den blir bra igjen. Hver gang jeg prøver meg på en vits hjemme i stua så ser mannen min rart på meg, sier "herregud" og sukker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå