*Mammalykke* Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Nå er jeg seks dager på overtid.Hadde rier et par timer i går tidlig, men dette gikk som sagt over etter noen timer. Våknet kl halv to i natt av vonde rier som varte fram til ca halv ti i dag tidlig. Så stopper søren meg de opp også!!! Hva er det som skjer? Nå har jeg nettopp hatt et par vonde rier til, men de holder vel på en stund de også før de stopper opp. Hva kan jeg gjøre for at det ikke skal stoppe opp da? Er det noen som har noen erfaring med dette. Det er sliiiitsomt og vondt! Vil bare ha fødselen overstått. Takk for svar!
gullet:) Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 oFf!!!!! Hørtes ikke noe kjekt ut! Jeg er førstegangsfødende og trodde at første gang jeg fikk rier at det ville føre til fødselen..men jeg hadde det noen timer og så stoppet de søren meg opp her ogsså...var nummeret før jeg ringte til føden,så STOPPET de. har også hatt noen på nattestid, men disse har ikke vart så lenge. senest i stad på min TERMIN dato kom det noen rier, men neeei,vi sitter her egentlig litt utslitt å litt lei nå, er vel lov det.. Håper du ikke går lengre over tiden din. Kjedlig.. Også litt kjipt å høre at dette er noe som kan forsatte også her..håper på fødsel snart! Lykke til uannsett, vi vet vel innerst inne at det er virkelig snart action!! tvi-tvi <3
bergen81 Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Velkommen i klubben, får jeg vel si.. Sånn har jeg hatt det siden forrige lørdag, seks dager over termin jeg også, og det holder på på samme måte. Blir helt sprø, og ikke minst veldig, veldig sliten. Vi får krysse fingre og tær for at det tar seg opp og at vi får se babyene våre snart! Det er VÅR tur nå!! Og om noen har tips, så kom gjerne med dem! Jeg vil føde NÅÅÅ!
*Mammalykke* Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Ja nå sitter jeg her med rier igjen. Ofte kommer de og. Ca 6 -7 minutter mellomrom. Samme som de to andre "puljene" med rier jeg har hatt disse to dagene. Eeeer så lei! Vondt er det og. Føler jeg bare er maks uheldig! Men for all del, så lenge det kommer en frisk og velskapt gutt ut til slutt så er alt greit. Kanskje vi sees på kk senere da bergen81 =D
Frkroosa Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Huff Har det slik jeg også! Begynte i natt, varte til i dag tilig. Stoppet opp, og er nå begynt igjenn. Var på kontroll i går hos jordmor, hun sjekket om det var modent, og hun sa det var begynt å modnes. Så håper på fødsel snarest! Er 41+3 i dag! Vil se Lillegull
enda en, hihi *fødte 15.01010 Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Er vel dette som kalles maserier. Kroppen øver seg! Ikke noe å gjøre for å hindre at de stopper opp, men håper dere slipper flere sånne runder nå da og at det er ordentlige føderier neste gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå