Abracadabra Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 veeeeeel jeg så ut som om jeg var 6 mnd på vei fra uke 8 ca., men det var fordi jeg var så oppblåst, hehe! riktig gravidemage fikk jeg ikke før jeg var kommet i hvert fall til uke 15-16....men jeg er andregangs, første gangen tror jeg det var rundt uke tjue at jeg begynte å se gravid ut, og ikke bare ute av form ut...!! var lenge å vente husker jeg
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Med nr 1 fikk jeg mage da jeg var ca 6-7 mnd gravid.. med nr 2 fikk jeg rundt uke 15, med nr 3 i uke 12 og nå fikk jeg mage da jeg var ca 8-9 uker..
ღMorgenSolღ Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Magen min har poppa frem en uke plutselig, ca i uke 27-28 kunne folk se jeg er gravid
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Med førstemann hadde jeg mage med en gang, og så ut som jeg var fullgått i uke 24. :s Andremann var det ingen som oppdaget før 5 mnd tidligst, tror jeg. Kjempeforskjell!
petite fleur Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Vel, jeg er i uke 7 og oppdaget nettopp at utebuksa mi er altfor trang!!! Fikk den fint på meg for 2 uker siden, så da har visst magen kommet smygende allerede. Er andregangs, men tidlig mage første gang også, uke 9 eller 10.
NostraStoria Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Begynte å få litt mage allerede i uke 10, men ikke mer enn at det kunne se ut som jeg hadde lagt på meg litt og så var jeg ganske oppblåst. Hvis du tenker på gravid/kulemage så kom nok ikke den før rundt uke 20. Kjekkere da når folk ikke var i tvil lenger om jeg bare var litt tjukk eller gravid, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå