Gå til innhold

skal , skal ikke....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da har jeg nylig funnet ut jeg er gravid, og i neste uke skal vi på jobben få svineinfluensa vaksine, jobber i en jobb der vi har med syke barn å gjøre. Men faste barn, ikke forskjellig hver dag.

 

Dilemmaet mitt er da: hva er det i vaksinen som er så farlig for fosteret? tenker da på at vi bare får i oss vanlige influensa bakterier på en måte som ikke er farligere enn en vanlig influensa for oss... Og med hensyn til kvikk sølvet, er den det eneste "farlige" for oss?

 

Hjelp meg litt med for og mot her, vær så snill.. er så i tvil om jeg skal ta eller ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, eg er sjølv gravid 6+1 og skal ta vaksine på jobben i barnehage om nokre veker. Har bestemt meg for att eg ikkje vil ta den, siden dei ikkje gjer den til gravide i USA og andre land. Har ei veninne til på jobben som og er gravid og heller ikkje vil vaksinere seg, me har begge barn fra før men vil ikkje skade spiren i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men vil du vente noen uker også ta den, eller ikke ta i det hele tatt?

 

Heller mer og mer mot å vente til uka etter jul, er jo i teorien over 12 uker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...