Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Hei, jeg skal vaksineres på mandag etter mye skepsis. Vi har funnet ut at vi vaksinerer hele familien selv om vi ikke er helt sikre på at avgjørelsen er riktig. Men jeg lurer på følgende. Hva slags bivirkninger kan jeg forvente? Jeg vet hva det står i avisene om bivirkninger men jeg er mest opptatt av de gravide selvsagt. Jeg er i uke 29 nå. Det jeg er mest redd for er feks SA. Noe som har opplevd eller kjenner noen gravide som har fått ekstreme bivirkninger?. Noen som vet hvor mange gravide som er vaksinert til nå??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 har ikke fått noen plager, 1,5 uke siden vaksinen ble satt. armen var skikkelgi støl og vond et par dager, men ellers bra. helsestasjonen sa at noen der hadde fått vodt i hodet første dagen. en annen på jobben ble ganske dårlig, forkjølelsessymptomer, men gikk over på en dag. tror det er litt individuelt.
N.E. Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Tok vaksinen for 8 dager siden, har ikke merket noe annet enn litt stølhet i armen de første 2 dagene. Er i uke 31 nå. Mid datter på 7 tok vaksinen i går kveld og har i kveld fått feber 39 grader men ikke noe annet vondt, litt høyere puls men det henger sammen med feber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå