Mrs. Bouquet Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Hva er din sønn opptatt av? Vennepars barn, så ikke så veldig dyrt.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Min nevø på 6 ønsker seg lego og star wars leker
Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Min 5-åring ønsker seg ting med Star Wars og Bakugan ;-) På hans vegne ønsker jeg brettspill, bøker og lydbøker.
Mrs. Bouquet Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 Åja, takk. Imens dere svarte så kjøpte jeg et Bakugan fleecesett. Kanskje en star wars dings i tillegg da så er jeg i mål.
Fire småtroll Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Den ene gutten min blir 6 år i januar og han liker de vanlige tingene som lego, tegnesaker osv. Han er selvfølgelig også opptatt av Bakugan (små kuler som blir til drager o.l når du kaster de i gulvet), små fingerboard er også kult for tiden. Han ville også blitt glad for lek og lær hefter, sånne med diverse oppgaver, alt fra bokstaver og tall til labyrinter, prikk til prikk osv (han går siste året i barnehage). Han blir også glad for klær, en kul genser f.eks. Han elsker også faktabøker, om dinosaurer, dyr, naturkatastrofer osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå