Gå til innhold

Interessert i interiør?Se hit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg synes det er veldig gøy med interiør men problemet mitt er at det er så mye jeg synes er såååå fint.Og det ender med at jeg ikke klarer å holde meg til en type stil...

For eksempel så har jeg sansen for romantisk stil med blondeputer ,lysekrone, hvitmalte møbler etc.. men så har jeg et moderne hus med store vinduer med lamellgardiner, moderne kjøkken med rene linjer og stål...er det ok å blande så mye eller blir det rotete. Vet at så lenge vi liker det selv er det ok men kjekt at ikke andre steiler når de kommer inn her og ser virrvarret hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blander nok mer enn de fleste. Helt bevisst. Jeg kjøper ting jeg liker og matcher det for mye, tar jeg meg i det og stopper opp. Har ikke pynteserier, og skifter ikke puter og andre tekstiler etter moten akkurat nå. Å skape ett hjem i en stil, blir egentlig det samme som å skape seg en kulisse til livet sitt, er min mening. Vil ikke leve i en kulisse, og har nok veldig fokus på å styre unna det. Om alt matcher er det ingenting som syns, og mener at diverse stiler godt kan bli morsomt og kreativt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...