Gå til innhold

Har funnet julekjole til snuppa :))

♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så cubus-reklamen på tven for ikje så lenge siden og er va kjolen som jeg vil kjøpe til snuppa som hun skal bruke i jula...

Den champagnefargete kjolen som kommer på slutten av reklamen, kjeeempe fint og vil passe snuppa perfekt :))

Så den ska kjøbes når lønna kommer inn 12nov. :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så den i butikken idag:) Kjempefin:)

Jeg kjøpte en rød julekjole på HM til jenta mi idag og svarte lakksko:)

Greit å være ut i god tid mens de har alle str. på lager:)

Skrevet

ja, er greit å være ute i god tid :) må også kjøpe fin sko, kanskje hvite vil passe fint til den kjolen? :))

Skrevet

Så søt den var:) Jeg syntes sorte lakksko hadde blitt penest til, når den skal brukes på denne årstiden:)

Skrevet

ja, du har rett i det.. svarte vil bli penest :)) gleder meg til torsdag så jeg kan kjøpe det :))

Skrevet

ååååå den va nyyydelig :))))

Skulle mest hatt slik kjole selv :))

Skrevet

De hadde den i str 2/3 og 4/5 år, så det er bare å løpe å kjøpe=D

Skrevet

hvor kjøpte du den?? :))

Skrevet

Hmmm, skal jeg si det??!! hehe... Den er kjøpt på www.nok200.com

Ja, den koster faktisk bare 200kr;-)

Skrevet

Jeg så også den reklamen og dagen etter gikk turen til Cubus for å kjøpe den selvom hun allerede har noen julekjoler. Kostet bare 199kr.

Men for å være ærlig så ble jeg utrolig skuffa. Synes den var langt ifra like fin i virkligheten så jeg gikk tomhendt ut fra butikken igjen, dessverre.

Men håper at du blir fornøyd hvis du kjøper den:)

Skrevet

da har jeg bestilt kjolen Coc-a-ror-i-non-a ♥07 og 09♥

klarte ikke å la være.. den va bare såååå nyyydelig :)))

så da er julekjolen til Emilie i boks....

Nå mangle bare mamman, men blir nok ikje noen kjole på meg i år.. høygravid og fel ;) hehe

Skrevet

og fikk tydligvis den siste i str. 2 år.. så da var jeg heldig :))

gleder meg til jeg får den....

men åssen strømpebukse og sko skal du kjøbe/bruke til den kjolen??

Skrevet

Så bra=D Gøy at andre også likte den;-) Gleder meg sånn til den kommer så jeg får se og ta skikkelig på den! Min søster kjenner noen som har slik til sin lille, og den er visst like nydelig og god i virkeligheten.=) Flaks du betillte nå da.... Tar ca en uke så har du den, de sender utrolig kjapt derfra! Og de skuffer aldri=)

Har ikke peiling. Synes den var så fin at det blir vanskelig å finne noe til... Og samtidig så er jeg så irritert over at de ikke hadde noe lignende i baby størrelser!

Skrevet

Ja, hadde flaks der :))

Kanskje det blir svart strømpebukse og sko her, må mest se når kjolen kommer...

Ja, skjønner deg kjempe godt at det er irriterans at den ikke finnes eller at det ikke finnes noe lignende i babystørrelse... vil jo at di små skal være noen lunde like :)

Skrevet

Er det jeg også må=)

Blir nok noe svart,rosa eller noe.... Blir vel til å kjøpe litt forskjellig å se hva som passer best. Har trålt nettet jeg nå, så neste uke må jeg vel ta runden på sentrene å se om det er kommet noe nytt;-)

Skrevet

ønsker deg lykke til... håper du virkelig finner noe du liker :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...