♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Så cubus-reklamen på tven for ikje så lenge siden og er va kjolen som jeg vil kjøpe til snuppa som hun skal bruke i jula... Den champagnefargete kjolen som kommer på slutten av reklamen, kjeeempe fint og vil passe snuppa perfekt ) Så den ska kjøbes når lønna kommer inn 12nov. )
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2009 denne: http://cubus.com/no/#/no/New-Arrivals/Jente/WEEK-42/35201021/ men denne var også fin, hadde mest samme i fjord men i lysegrå: http://cubus.com/no/#/no/New-Arrivals/Jente/WEEK-42/35201035/
Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg så den i butikken idag:) Kjempefin:) Jeg kjøpte en rød julekjole på HM til jenta mi idag og svarte lakksko:) Greit å være ut i god tid mens de har alle str. på lager:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2009 ja, er greit å være ute i god tid må også kjøpe fin sko, kanskje hvite vil passe fint til den kjolen? )
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Så søt den var:) Jeg syntes sorte lakksko hadde blitt penest til, når den skal brukes på denne årstiden:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2009 ja, du har rett i det.. svarte vil bli penest ) gleder meg til torsdag så jeg kan kjøpe det )
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Den var fiiiin!=) Jeg har allerede kjøpt til snuppen min. Denne: http://smaattisene.blogspot.com/2009/11/ah-ma-bare-vise-dere-denne.html Og skulle hatt noe i samme stil til lillesøster på 10mnd! Men ingen av de jeg har funnet har vært i så små str. Hun bruker 74-80
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2009 ååååå den va nyyydelig ))) Skulle mest hatt slik kjole selv )
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 De hadde den i str 2/3 og 4/5 år, så det er bare å løpe å kjøpe=D
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2009 hvor kjøpte du den?? )
PopUp Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Kjempefin ) Denne har snuppa her fått: http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_226928_F_3.jpg Og denne skal mamman ha: http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_225367_F_3.jpg )
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Hmmm, skal jeg si det??!! hehe... Den er kjøpt på www.nok200.com Ja, den koster faktisk bare 200kr;-)
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 Jeg så også den reklamen og dagen etter gikk turen til Cubus for å kjøpe den selvom hun allerede har noen julekjoler. Kostet bare 199kr. Men for å være ærlig så ble jeg utrolig skuffa. Synes den var langt ifra like fin i virkligheten så jeg gikk tomhendt ut fra butikken igjen, dessverre. Men håper at du blir fornøyd hvis du kjøper den:)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 6. november 2009 da har jeg bestilt kjolen Coc-a-ror-i-non-a ♥07 og 09♥ klarte ikke å la være.. den va bare såååå nyyydelig )) så da er julekjolen til Emilie i boks.... Nå mangle bare mamman, men blir nok ikje noen kjole på meg i år.. høygravid og fel hehe
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #15 Skrevet 6. november 2009 og fikk tydligvis den siste i str. 2 år.. så da var jeg heldig ) gleder meg til jeg får den.... men åssen strømpebukse og sko skal du kjøbe/bruke til den kjolen??
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. november 2009 #16 Skrevet 6. november 2009 Så bra=D Gøy at andre også likte den;-) Gleder meg sånn til den kommer så jeg får se og ta skikkelig på den! Min søster kjenner noen som har slik til sin lille, og den er visst like nydelig og god i virkeligheten.=) Flaks du betillte nå da.... Tar ca en uke så har du den, de sender utrolig kjapt derfra! Og de skuffer aldri=) Har ikke peiling. Synes den var så fin at det blir vanskelig å finne noe til... Og samtidig så er jeg så irritert over at de ikke hadde noe lignende i baby størrelser!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 6. november 2009 Ja, hadde flaks der ) Kanskje det blir svart strømpebukse og sko her, må mest se når kjolen kommer... Ja, skjønner deg kjempe godt at det er irriterans at den ikke finnes eller at det ikke finnes noe lignende i babystørrelse... vil jo at di små skal være noen lunde like
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. november 2009 #18 Skrevet 6. november 2009 Er det jeg også må=) Blir nok noe svart,rosa eller noe.... Blir vel til å kjøpe litt forskjellig å se hva som passer best. Har trålt nettet jeg nå, så neste uke må jeg vel ta runden på sentrene å se om det er kommet noe nytt;-)
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #19 Skrevet 6. november 2009 ønsker deg lykke til... håper du virkelig finner noe du liker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå