ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Har klödd på meg sår inni og utenpå nesa (ja, lekkert!!) pga allergi. Hva kan man smöre på? Mamma hadde Terra Cortil (kortisonsalve), men leser at man ikke skalø bruke den under graviditet...
Abracadabra Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 jeg hadde en skikkelig reaksjon på en peeling en gang som gjorde at jeg fikk sår på kinnene, spesielt rundt munnen, og da brukte jeg en krem fra apoteket som het jeg TROR her aderma, en ganske liten tube, som luktet (og var vel laget av) havre...den lindret i hvert fall godt, og skulle være bra på å fremskynde at huden grodde fint. den var litt dyr, men jeg synes det var verdt det! lykke til, kjipt med allergi, urk!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 Ok, takker for svar! Ja, allergien gjör meg gaaal snart. Sitter bare å klör i öyne og nese hele tiden... Föler måe skikkelig fresh, særlig med et gigantisk sår over hele nesa i tillegg :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå