mammantilde2vakreste<3 Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Sendte inn 8 Avent flasker for 2 1/2 uke siden, og i dag kom det 8 nye flasker tilbake;)) Mine var fra 2005/2006, men fikk altså nye... 550kr spart;)
Abracadabra Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 CRAP! jeg kastet alle mine for de var eldre enn to år! teite meg, hehe. kjekt at du fikk nye, det er så bra å høre gode forburkerhistorier innimellom, det er jo de dårlige som får all oppmerksomheten vanligvis
gutt060606&jente010110 Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 hvorfor må di kastes eller sendes inn?
Abracadabra Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 det er visst avdekket noe farlig i plasten - hvis du søker på bisphenol-a så finner du sikkert info om det
Bumblebeee Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Vil det si at man kan sende inn gamle flasker og få nye i retur? Hvor kan jeg lese om dette? (returen altså)
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 7. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2009 Info om retur av Avent flasker: Vi ønsker å erstatte dine eksisterende flasker med BPA frie flasker, det du gjør da er at du sender inn de flaskene som er i polykarbonat som det står "Philips Avent" på og som er under 2 år til denne adressen: Midelfart Sonesson AS Drammensveien 134, Postboks 144 Skøyen 0212 Oslo Merk pakken med "retur Avent" og send med din adresse. Siden skruringen (den hvite ringen) og silikonsmokken ikke inneholder BPA anbefaler vi deg å beholde disse, siden de passer på de nye flaskene du får - ingen vits i å returnere disse, bedre å bruke de Jeg betalte 81kr i porto, men det er vel verdt det, når jeg fikk 8 nye flasker tilbake;)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Takker for tipset:)..det skal jeg og gjøre med mine..hvis vi asender inn den hvite ringen og smokkene får vi nye av di da??
Ladycaliente Skrevet 7. november 2009 #8 Skrevet 7. november 2009 Alltid noen som vil ha i pose og sekk!!!
mammantilde2vakreste<3 Skrevet 7. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2009 august gull : får komplette flasker innpakket i embalsjen;) smokk nr 2 tror jeg.. Ladycaliente♥1ute♥1inne: For det første, så er infoen fra Midelfart sine sider, og for det andre så er det tull å betale mer porto enn man trenger, i og med at det er flaskene som er giftige og ikke ringen og smokken....
mami:) Skrevet 7. november 2009 #10 Skrevet 7. november 2009 Jeg sendte inn 11 flasker, men fikk bare 5 nye tilbake:( Tenkte jeg skulle sende de mail å høre hvor resten av flaskene er blitt av.
Ladycaliente Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 januarbeibi2010 Var ikke det med retur av flaskene jeg mente men det at folk gjerne vil ha nye smokker og ringer i tillegg selv om de ikke inneholde BPA.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå