Gå til innhold

Hva er vitsen med EL tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ikke bare ha seg en gang hver dag, i f.eks 10 dager fra dag 10-20? Da skulle man vel treffe etterhvert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om man har en lang syklus så kan det allikavel bli vanskelig å treffe el, selv om man har sex hver dag i 10-20 dager..

Og om man er en prøver, så skal man vel helst ikke ha sex hver dag heller, pga sædkvaliteten til mannen.

Skrevet

For å sjekke om ørna har lagt egget, kanskje?

Skrevet

HI her. Jaja dag 10-30 da:) Funka for meg hver gang! Er du sikker på det der med sædkvaliteten??

Skrevet

Hvis mannen sin sædkvalitet er normal, så er det ikke noe problem å ha sex hver dag i den perioden man prøver, er den dårlig, så er det visst ikke så lurt.

Jeg har heller aldri skjønt poenget med el-tester så lenge man har ca normale sykluser og ikke har prøvd over lang tid. Det er jo mye koseligere å bare ha sex jevnlig enn å gjøre alt til et medisinsk problem med en gang og bli hysteriske allerede en uke før ikm fordi man har/ikke har symptomer på mensen/graviditet.

Jeg har forresten heller aldri skjønt poenget med å hamstre graviditetstester til flere hundre kroner for å begynne å teste omtrent i det man står opp dagen etter sex for så å ta bilde av testen og legge det inn her med spørsmålet "ser dere skyggestreken som jeg ser og kan jeg være gravid?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...