Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 ..er uhyggelig harry! Uansett om man er tjukk eller tynn, så er det fælt!
V.A.B Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Og du følte for å dele dette med oss fordi? Jeg driter i hva du synes er stygt, jeg f.eks synes det er fint.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Ja, og på åttitallet syntes vi det var pent med tuperte permanentkrøller og korte blazere i alskens farger med svære skulderputer.. Om tjue år ser vi nok tilbake på denne "moten" og grøsser..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Fint om man er lang og tynn. Stygt om man er liten og stutt.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Bedre det enn med en ørn under jakka
OsloMor Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 "Om tjue år ser vi tilbake på denne moten og grøsser." Vel, for 20 år siden så gikk man også sånn kledd, og ser fortsatt ingen som grøsser. Bare veldig mange med støvletter utenpå buksene. Inkludert meg selv;)
It's all about me Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Smaken er som baken. Selv elsker jeg denne stilen og går sån masse. Både med jeans og tightes.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Tights syns jeg er greit, om man har en sid genser/tunika over. Men jeans syns jeg ser white trash ut! Støvletter er skikkelig pent om man bruker dem på riktig måte, og kan GÅ i dem, ikke sjangle, men det gjelder alt med litt hæl.
Miztery Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Jeg har så tjukke legger at jeg ikke får på meg støvletter, og så tjukke lår at jeg nesten ikke får på meg jeans.. Så du har ikke sett med i dette i alle fall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå