Gå til innhold

melder meg herved inn i juliklubben


*lenemora*

Anbefalte innlegg

da ser det ut til at jeg også hører til her i juliklubben. Absolutt ikke planlagt, kom som et sjokk på alt og alle (dog ikke kollegaer), og mange forvirrede følelser.. er i følge lege 5+4 på vei, og har termin 6. juli. Dette er første, og alt er helt ukjent og skremmende, både tanker og følelser. Litt redd for å håpe for mye i tilfelle noe skulle gå galt, men samtidig en liten voksende glede og spenning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg igjen på mye av det du sier der gitt, var ikke helt planlagt her heller, men i følge nette så er termin 6 juli :) men skal til legen til tirsdagen, så får vi se hvordan det går :)

Blir nok bare mere å mere glede å spenning fremover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk samme termin på nett og hos legen, så får vi se hvor det bærer hen på UL over jul.. hele ballen begynte å rulle med første legebesøk på onsdag.. skummelt, men samtidig gjor det alt litt virkeligere..

 

uansett må du ha kjempemasse lykke til på tirsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi snakka litt rundt det, målte blodtrykk, fylte ut helsekortet for gravide + papirene som skal til sykehuset i forb med UL og blodprøver/urinprøve. Var i grunn veldig greit å få det gjort, men syns det blir veeeeldig lenge til neste sjekk, som da ikke blir før over nyåret med jordmor..

 

deilig å endelig begynne å glede seg litt over dette også, og ikke bare sitte med sjokket.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Og velkommen i juliklubben! jeg har selv termin den 16.juli. Du skal se d blir å gå bra og aille ting man uroer seg for blir glemt fordi man gleder seg vannvittig til "resultatet" :) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk det samme! ja, jeg kjenner at jeg begynner å slappe litt mer av nå, når jeg først har kommet over de første tankene, pluss at de som veit det kommer med mange beroligende ord og passer veldig på. Kjempemasse lykke til du også, skal bli kjekt å følge med på alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...