Kokkeli nyter våren:) Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg har vært der to ganger. Flott tur!! Ikke noe sted for små barn da syntes jeg. Jeg sliter litt med høydeskrekk selv, og var helt overgidd over alle foreldrene som lot barna sitte på kanten og dingle med bena mens de selv sprang langt vekk for å ta bilde av barnet sitt.. Og så når vi var på vei opp regnet det veldig veldig. Og de som kom ned hadde ikke akkurat direkte turkler på seg. De snakket engelsk til oss, så de var nok ikke norske heller og visste nok ikke hva slags hard tur de hadde lagt ut på. De hadde på seg finklær og HØYHELTE sko. Og det hadde styrt regna så pass mye og lenge at jeg skal vedde 1000lappen på at det ikke var en eneste tørr tråd igjen på de kroppene.. De sa til oss at vi måtte snu, og at vi var steingalne om vi valgte og fortsette. hehe. Det sluttet og regne ikke lenger etter og venninna mi og jeg hadde en fantastisk tur:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg blir redd bare jeg ser bilder så nei. Hadde aldri blitt med opp en slik plass frivillig he he =)
Jojo x3 Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg har vært der mange ganger både med og uten barn. Er flott når en kommer fram på platået. Men syns turen er blitt for kommersiell, hvis jeg kan si det sånn. Blir til tider litt mye køgåing. Første gang eldste var der (3år) sa han; Åh, se stup, kult!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå