Gå til innhold

noen som har tatt tamiflu mot svineinfluensa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått influensa og er nesten skuffende lite dårlig... (farlig å si det da men) vondt i kroppen og hodet, sår hals, vonde lunger og slapp, men er ikke helt utslått lissom. begynte på tamiflu i går, noen som vet hvordan jeg kan forvente at sykdomsforløpet blir videre? er det sannsynlig at jeg blir dårligere nå, eller skal jeg bare vbli bedre? begynte på tamiflu samme dag som jeg ble dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her begynte snupp på tamiflu i dag tidlig, og ble merkbart bedre etter kort tid. Mulig paraceten også spilte inn da. Ble dårligere igjen etter noen timer, men fikk paracet og ble raskt piggere.

De sier jo at mange får det lettere enn ved vanlig influensa da. Vil tro du blir bedre nå med tamiflu.

God bedring! :o)

Skrevet

Minstemann begynte i går kveld, så veit ikke jeg. Er ikke vant med influensaer ellers, så vet ikke helt hva som er normalt å forvente. Men hvis den kan hjelpe han å bli fortere frisk og ikke fullt så syk så må det jo prøves =) Han kvikner til når han får paracet, men når febern er på 39,5 og mer er han helt slapp - som forventet. Han er bare 1,5 så kan ikke fortelle om han har vondt noen steder.

Skrevet

skrekken er jo at småtrollene skal få det .. og det er jo sannsynlig ettersom jeg er alene med dem denne helgen.

takk for svar uansett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...